Wellcom To Jalal Karimi Site

سایت شخصی آقای جلال کریمی

Wellcom To Jalal Karimi Site

سایت شخصی آقای جلال کریمی

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۳۰ ب.ظ

داری میری سفر...


داری میری سفر؟ تنها؟ عزیزم!
داری میری تموم آرزوهام؟
داری میری دلیل باورم شی
خدا پشت و پناهت باشه آقام

دارم میرم دیگه طاقت ندارم
میگن دور حرم غوغایی برپاست
یادت باشه اگه گفتن کجا رفت
بگو رفته آقامون پیش عباس

جدایی سخته اما قسمت اینه
نری بعدا پشیمون میشی عشقم
برو آرامش زیبای قلبم
منم اونجا کنارت تو دمشقم

خدا میدونه که با این جدایی
دلم از سینه کنده میشه انگار
نبینم گریه هاتو نازنینم
نگاهم کن برای آخرین بار

به چشمات تازه عادت کرده بودم
یه چند روزِ دیگه می موندی ایکاش
تو این چند وقته که بودی کنارم
برام دنیا یه رنگ دیگه ای داشت

گلم حال منم خیلی خرابه
خدا بزرگه تنها نمی مونی
به جون هر دومون سوگند عشقم
دارم میرم که تو عاشق بمونی

عزیزم مهربونم تکیه گاهم
امیرالمومنین پشت و پناهت
خدایی سربلندم کردی آخر
فدای آخرین طرز نگاهت

خودت میدونی حرف مرد حرفه
دارم میدم بهت قول شفاعت
اگه رفتم و دیگه برنگشتم
قرار بعدی مون روز قیامت

عاشق گمنام نوشت:

#نگاهت_میکنم_ای_بهترین_راه
#برای_رفتنم_سوی_شهادت
#بشو_همراه_من_بانوی_محبوب
#که_باشد_آخر_راهم_شهادت

  • جلال کریمی