Wellcom To Jalal Karimi Site

سایت شخصی آقای جلال کریمی

Wellcom To Jalal Karimi Site

سایت شخصی آقای جلال کریمی

شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۹ ب.ظ

این روزها...


این روزها به هر مجلسی که می روم وقتی روضه خوان می گوید...
آنقدر در می زنم این خانه را، تا ببینم روی صاحب خانه را
زیر لب زمزمه می کنم 【"اللهم ارزقنا کربلا" 】

کربلا می خواهم تا تو را ببینم، تا با تو باشم هنگامی که ناحیه می خوانی،
هنگامی که خون از دیدگانت جاری می شود،

آخر این روزها هم حضرت زینب سلام الله علیها آرزو می کند
که برود در کنار حسینش آرام بگیرد...
که برود عباسش را ببیند ...
که علی اکبرش، علی اصغرش را...
و شاید بر مزار دسته گلهای عبدالله...

اما روضه خوان می گفت تو می آیی به هر مجلس جد غریبت...
تو می آیی پای روضه ی عمویت عباس


عاشق گمنام نوشت:


آقای مهربان!
من هر روز به عشق شما روضه می روم تا هم در غربت جدت بگریم، هم تو قدم بر چشم من نهی و دستی بر دل من کشی که خسته است از فتنه های آخرالزمان...

آقای من سلام...
قدم بر چشم من بگذار...

  • جلال کریمی